Τον εξορθολογισμό του ύψους των διοδίων προανήγγειλε μιλώντας στην αρμόδια ΚΤΕ του ΠΑΣΟΚ, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται μείωση εώς και 50% της βάσης υπολογισμού ανά χιλιόμετρο
Τον εξορθολογισμό του ύψους των διοδίων προανήγγειλε μιλώντας στην αρμόδια ΚΤΕ του ΠΑΣΟΚ, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται μείωση εώς και 50% της βάσης υπολογισμού ανά χιλιόμετρο, από τα 6 λεπτά που ισχύει σήμερα, στα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο, σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Οι ανακοινώσεις θα γίνουν τις επόμενες μέρες, ενδεχομένως και την ερχόμενη Δευτέρα και θα αφορούν τις θέσεις της κυβέρνησης για τα έργα για τα έργα που είναι σε εξέλιξη για τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους.
Στο ίδιο πλαίσιο, και σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να προβλέπονται, μεταξύ άλλων, εκπτωτικές κάρτες για τους συχνούς χρήστες, αλλά και αναλογική χρέωση με βάση τα διασχιζόμενα χιλιόμετρα.
Επιπλέον, οι ανακοινώσεις θα αφορούν στο θέμα της εξασφάλισης της συνέχισης των έργων για τους επόμενους 8 μήνες, δηλαδή της συνέχισης της χρηματοδότησής τους από τις τράπεζες, στη δημιουργία Ανώνυμης Εταιρείας του Δημοσίου που θα έχει ως "προίκα" τα μελλοντικά έσοδα των διοδίων, καθώς επίσης και στον επανασχεδιασμό της πορείας των έργων αυτών.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και για το Θριάσιο έχουν δοθεί παρατάσεις κατόπιν αιτήματος των υποψήφιων επενδυτών, ενώ συνεχίζεται και η προσπάθεια ανεύρεσης επενδυτών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα δε με άλλες πληροφορίες, υπάρχει "αναθέρμανση" του ενδιαφέροντος της κινεζικής πλευράς για τον εμπορευματικό σταθμό στο Θριάσιο και τον σιδηρόδρομο, ενώ ενδιαφέρον εκφράζεται και από τη γερμανική και γαλλική πλευρά.
Όσον αφορά στις αποκρατικοποιήσεις, οι ίδιες πηγές επεσήμαιναν ότι απαιτείται χρηματοοικονομικός σύμβουλος, τον οποίο όμως δεν διαθέτει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τον οποίο έχει αναλάβει να ορίσει το υπουργείο Οικονομικών.
Ακόμη, οι βουλευτές του ΚΤΕ ενημερώθηκαν και για το γεγονός ότι το υπουργείο χρειάζεται 3,4 δισ. ευρώ για την κάλυψη όλων των αναγκών του σε όλους τους τομείς για την περίοδο έως το 2015.
http://www.e-go.gr
Στο ίδιο πλαίσιο, και σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να προβλέπονται, μεταξύ άλλων, εκπτωτικές κάρτες για τους συχνούς χρήστες, αλλά και αναλογική χρέωση με βάση τα διασχιζόμενα χιλιόμετρα.
Επιπλέον, οι ανακοινώσεις θα αφορούν στο θέμα της εξασφάλισης της συνέχισης των έργων για τους επόμενους 8 μήνες, δηλαδή της συνέχισης της χρηματοδότησής τους από τις τράπεζες, στη δημιουργία Ανώνυμης Εταιρείας του Δημοσίου που θα έχει ως "προίκα" τα μελλοντικά έσοδα των διοδίων, καθώς επίσης και στον επανασχεδιασμό της πορείας των έργων αυτών.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, για το αεροδρόμιο στο Καστέλι και για το Θριάσιο έχουν δοθεί παρατάσεις κατόπιν αιτήματος των υποψήφιων επενδυτών, ενώ συνεχίζεται και η προσπάθεια ανεύρεσης επενδυτών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα δε με άλλες πληροφορίες, υπάρχει "αναθέρμανση" του ενδιαφέροντος της κινεζικής πλευράς για τον εμπορευματικό σταθμό στο Θριάσιο και τον σιδηρόδρομο, ενώ ενδιαφέρον εκφράζεται και από τη γερμανική και γαλλική πλευρά.
Όσον αφορά στις αποκρατικοποιήσεις, οι ίδιες πηγές επεσήμαιναν ότι απαιτείται χρηματοοικονομικός σύμβουλος, τον οποίο όμως δεν διαθέτει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τον οποίο έχει αναλάβει να ορίσει το υπουργείο Οικονομικών.
Ακόμη, οι βουλευτές του ΚΤΕ ενημερώθηκαν και για το γεγονός ότι το υπουργείο χρειάζεται 3,4 δισ. ευρώ για την κάλυψη όλων των αναγκών του σε όλους τους τομείς για την περίοδο έως το 2015.
http://www.e-go.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου